زنان در بازار کار ایران


 «کتاب حاضر از ورود به مسئله بسیار مهم، حساس و پیچیده نیروی کار زنان در برخورد با عوامل سازنده و موانع بازدارنده به دو نتیجه‌گیری اساسی نظر دارد:
۱- نیازهای فردی و خانوادگی زنان ایران برای حضور در بازار کالا
۲- نیازهای اجتماعی و ملی به حضور زنان در بازار کار.»
این کتاب با این امیدواری و خوشبینی منتشر شده است که در گزینش افراد برای فعالیت در واحدهای تولیدی و موسسات خدماتی شایستگی و مهارت اساس و مبنا قرار گیرد، نه خط و ربط آنها با این یا آن دسته و گروه.

دسته بندی: 🔺دیجیتال فایل های الکترونیکی » ... pdf (رمان،شعر،داستان)

تعداد مشاهده: 96 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .pdf

تعداد صفحات: 252

حجم فایل:0 کیلوبایت

 قیمت : 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل