نظریه رسانه ها


برگرفته از پیشگفتار کتاب:
اگر قرار باشد کتابی که در مورد گوشه ای از زندگی فکری نگاشته شده است از ارزشی برخوردار باشد، باید مبنایی استدلالی داشته باشد. به این معنی که یک کتاب صرف نظر از اینکه مولفش چه سهمی در آن دارد، صرفا به یمن اینکه چیزی ، یعنی یک کتاب است، از اقتدار و نفوذی خاص برخوردار است...

فهرست :
۱- تاریخچه ارتباطات همگان
۲- نظریه جامعه انبوه و تاثیر فن‌شناسی
۳- کتابهای اعداد
۴- نظریه‌های ایدئولوژی
۵- از نشانه‌شناسی تا گفتمان
۶- نهادها: اقتصاد سیاسی رسانه‌ها
۷- مسئله مخاطب
۸- ساختن و فکرکردن کار با دوربینها
۹- روایات فرهنگ و آموزش شهروندان
۱۰- زمان طرح سؤال: چگونه از عمل به نظریه برسیم؟

دسته بندی: 🔺دیجیتال فایل های الکترونیکی » ... pdf (رمان،شعر،داستان)

تعداد مشاهده: 117 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .pdf

تعداد صفحات: 352

حجم فایل:0 کیلوبایت

 قیمت : 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل