کتاب بازگشت آنوناکی

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

پیشگفتار کتاب: کتاب بازگشت آنوناکی جنبه‌های بسیار قابل توجهی دارد و محتوای غنی آن طوری است که کوشش برای معرفی‌اش را دشوار می‌کند. اطلاعات آن بی‌همتاست و در همین ابتدای کار لازم است که گفته شود بسیاری از منابعی که این کتاب از آنها تهیه شده، نه فقط از دسترس یک خواننده‌ی عادی، بلکه از دسترس بسیاری از پژوهشگران هم خارج بوده. بسیاری از اطلاعات ارائه شده در این کتاب یا در آرشیو موزه‌ها پنهان، یا به فراموشی سپرده شده بودند. برخی از الواح تا پیش ازاین هرگز ترجمه نشده بودند و برخی از آنها جزو علوم شفاهی هستند که سینه به سینه حفظ شده‌اند و هرگز تا پیش ازاین به محافل پژوهشی غرب راه پیدا نکرده‌اند.

ماکسیمیلیان دی لافایت نویسنده‌ی کتاب بازگشت آنوناکی، بخشی از مطالب را از کسانی آموخته که نگهبانان این دانش در لبنان، مصر و عراق، جزیره‌ی آرواد و قبرس بوده‌اند؛ تا آنجا که مسافرتش به خاور دور هم کشیده شده، به جایی که او استادان ژاپنی و تبتی را ملاقات کرده. اکنون نخستین‌بار است که او از این مخزن دانش استفاده کرده و آن را به‌شکل این کتاب در اختیار ما قرارداده و دسترسی به این منابع از خوش‌شناسی ماست.

مواردی که در این کتاب به آنها پرداخته شده، بسیار حساسند. مهمترین حقیقتی که در آن افشاء شده، بازگشت احتمالی آنوناکی در سال 2022 است و از همه ترسناک‌تر، تحولی است که زمین با این بازگشت دچار آن خواهد شد. اگر این اتفاق رخ دهد، شمار فراوانی از کسانی که با دی.ان.ای خاکستری‌ها آلوده شده‌اند، نابود خواهند شد. این آلوده‌شده‌ها معرف حضور شما هستند. بخشی از آنها عبارتند از قاتلان کودکان، کسانی که دیگران را شکنجه کرده و مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌دهند و تمام کسانی که از این قماش هستند. شما خوب آنها را می‌شناسید. ولی آنوناکی تابع احساسات سطحی نبوده و تا آنجا که تحمل یک مورد آلودگی در سطح میانگین را هم ندارند. تنها راه چاره این است که طی سال‌های باقی‌مانده، افراد آلوده بکوشند خود را از آلودگی‌ها پاک کنند؛ چون افراد آلوده‌ی سطح میانی هم نابود خواهند شد. کسانی که تصمیم به پاکسازی خود می‌گیرند تا درجه‌ی خاصی (بدون هیچ تضمینی) ممکن است قادر به گریختن از عوارض سوختن و دود شدن زمین بر اثر گشوده‌شدن مدخل‌ یا دروازه‌های خاصی به نام باب‌ها (Ba’abs) شوند. فقط کسانی که به‌شکل طبیعی دچار آلودگی نشده‌اند و کسانی که پاکسازی خود را کامل کرده‌اند، به‌همراه حیوانات و منابع فرهنگی و هنری بسیار خاص و فاقد حیات به درون یک حباب ضد گرانش برده و تا پاکسازی دوباره‌ی زمین در امان خواهند بود. چنین سناریویی قرار است رخ دهد و باید گفت که حداقل باعث تشویش خاطر است. تا آنجا که اگر شما به این قضیه باور نداشته باشید هم دستکم باید احتمالات را بپذیرید. استادان به شما خواهند آموخت که دقیقاً چگونه می‌توانید نجات پیدا کنید. آنها اینجا هستند تا به کسانی از ما که علاقمند به استفاده از رمزهای رازآلود هستیم،‌ بیاموزند. در هر ترم شما یاد می‌گیرید که چگونه از رمزها به نفع خودتان استفاده کنید؛ اینکه چگونه نه فقط از آنها در رشد معنوی خود کمک بگیرید، بلکه از آنها در کسب و کار و روابط اجتماعی‌تان و به‌طور کلی در زندگی روزانه‌تان استفاده کنید.

شما در این کتاب خواهید دید که چگونه آنوناکی آفرینندگان بنیادین ما بوده‌اند و اینکه چگونه موجودات دیگری با ساختار ژنتیکی ما آفریده شده‌اند و چگونه خدا از خود آثاری در همه‌ی این آفریده‌ها به‌جا گذاشته. اینکه آدم و حوا که بوده‌ااند؟ مار که بوده؟ اینکه چگونه خدایان سومر خود را به ما می‌نمایاندند؟
از شما می‌خواهیم که فرضیه‌ی کهن که آنوناکی برای معادن طلا به اینجا آمده بودند را مورد بازبینی قرارداده و کنار بگذارید. شما در این کتاب با قدیمی‌ترین تمدن روی زمین روبرو خواهید شد که بی‌گمان تمدن سومر نخواهد بود. باور کنید یا نه این تمدن، تمدن فنیقی بوده! شما رازهای بسیاری را در مورد آنوناکی خواهید آموخت، بسان نیروهای متافیزیکی‌شان، دانش عمیق آنها درباره دانش و ژنتیک و طول عمر باورنکردنی‌شان.
اینکه خدای آنها که بوده؟ چگونه پادشاهی و طبقات اجتماعی دارند؟ اینکه از چه اصول مینوی پیروی می‌کنند؟ و از همه مهمتر، طرح و برنامه‌ی آنها برای بشریت پس از پاکسازی آخرالزمان‌شکل زمین چه خواهد بود؟ اینکه آیا آنها ذهن ما را کنترل می‌کنند؟ آیا آنها شیوه‌ی زندگی و سامانه‌ی پولی و کسب و کار ما را تغییر خواهند داد؟

در این فضا رواست که کار پژوهشگران پیشگام در مورد آنوناکی و دستاوردهایشان مورد بررسی قرار گیرد. بسیاری از دستاوردهای آنها قابل قبول است و بقیه‌ی موارد با توجه به پژوهش‌های جدید باید کنار گذاشته شوند. در پرتوی دانش و تکنولوژی چالش آنوناکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بی‌گمان این سؤال همیشه باقی خواهد ماند که چه میزان از دانش و تکنولوژی به دولت‌های زمینی داده شده؟ اگر بده بستانی در کار بوده چقدر از آن به‌وسیله‌ی خاکستری‌های شرور داده شده که از روزگار نخستین تا‌به‌امروز درگیر آلوده‌کردن ما بوده‌اند. آنها خون ما را در عوض دادن دانش و تکنولوژی برای آزمایشهایشان، برهیختن می‌کنند. آیا همه‌ی ما در سراسر این سیاره با دولت‌هایی بی‌شرف و بی وجدان سر و کار داریم؟ هنگامی که تیم ما مشغول مطالعه‌ی کتاب بازگشت آنوناکی بود، از آقای لافایت پرسیدم که آیا چیزهای بیشتری هم برای گفتن غیر از مطالب این کتاب وجود دارند؟ او گفت: «البته، این فقط نوک کوه یخ است. برنامه‌ام ادامه‌ب کار با این داده‌هاست، آن هم با نگارش کتاب‌های بیشتر. فکر می‌کنم اکنون جهان به حکمت بیان‌شده در این داده‌ها نیازمند است.»

کاملاً با او موافق بودم. و با وجود منحصربه‌فرد بودن این داده‌ها، کتاب به‌شکل کامل در دسترس است و این نکته نیز ذکر شود که علماء  (Ulema) و آنوناکی همیشه حس می‌کنند که دانش باید به بی‌پرده‌ترین روش در اختیار همه قرار گیرد؛ بسیار ساده و در دسترس همه اهالی زمین. یک استاد هرگز دانش را پیچیده ارائه نمی‌کند و با گفتارهای مثلاً پیچیده و ابلهانه، خواننده را دچار سردرگرمی نمی‌نماید. نتیجه‌ی این ساده‌گویی کتابی است که هم شما می‌توانید از آن لذت ببرید و هم هر کسی در هر سطحی دیگر.

کتاب بازگشت آنوناکی به سبک مأنوس و کهنِ پرسش و پاسخی تنظیم شده. برای خودم روش دلنشینی است که برای یاددادن به شاگردانم سال‌ها از این روش استفاده کرده‌ام. شما می‌توانید با انتخاب روش روزی یک سؤال و یک جواب بیشتر و بهتر این کتاب را بفهمید. بی‌گمان برخی از این پاسخ‌ها کوتاهند و پاره‌ای بلند. ولی کوتاه‌بودن یک پاسخ باعث اغوای شما نشود که فکر کنید می‌توانید سراغ پرسش و پاسخ دوم و سومی هم بروید. هر سؤال به زمان خودش نیاز دارد و زمانی هم که باید صرف فکرکردن روی پاسخ‌ها شود. با این روش هر سؤال همانند یک کوآن (koan)  ژاپنی به‌نظر می‌رسد. سادگی سؤال، پیچیدگی پاسخ را معلوم نمی‌کند، از سوی دیگر، پاسخ‌های طولانی به‌یقین می‌تواند چند روز وقت شما را بگیرد. زمانی که شما با این روش کتاب را به پایان رساندید، یکی از آن افراد خوش‌شناسی خواهید بود که واقعاً تعالیم علماء (Ulema)، کد آنوناکی و معنای باطنی آن را درک کرده‌اید.

بازگشت آنوناکی باور نوینی نیست. پیش ازاین نیز در متون مقدس بی‌گمان با تفسیرهایی متفاوت از آن سخن به‌میان آمده. برخی گفته‌اند که مسیح یک آنوناکی است و به‌عنوان یک مسیح کیهانی بازخواهد گشت (اشاره به نظریات ویلیام هنری. م). حوزه‌های علمیه در ایران براین نظر هستند که محمد (مهدی ملقب به موعود امام دوازدهم شیعیان . م) به‌شکل یک موجود آسمانی بازخواهد گشت. بی‌گمان نباید عقاید گنوسی‌ها و مسیحیان معتقد به “Rapture” را فراموش کرد. ولی منشأ همه این باورها برمی‌گردد به متون آنوناکی. متونی که هزاران سال قبل از عهد عتیق، عهد جدید و قرآن نوشته شده‌اند.

این کتاب، کاوشی است درباره همین موضوع (بازگشت). نویسنده‌ی کتاب بازگشت آنوناکی به ما گفته که امیدوار است مطالب مذهبی ذکرشده در کتاب بخصوص آنهایی که بسیار غیرعادی و ساختارشکنانه هستند، باعث رنجش خاطر کسی نشوند. بی‌گمان نویسنده آگاه است که بخش اعظم مطالب ارائه شد در این کتاب با تعالیم ادیان سازمان‌دهی‌شده در تضاد است. او امیدوار است که خواننده با دید روشنفکرانه‌ای این بخش از مطالب را مطالعه کرده و بتواند از متن کتاب مقدس (نص) فاصله بگیرد. به هر حال خدایی که به‌وسیله‌ی نویسنده از نظر علماء آنوناکی، سومری‌ها و فنیقی‌ها و خود آنوناکی به‌تصویرکشیده می‌شود، از پنداره‌ی خدا در عقاید مشترک میان مسیحیت و یهودیت متفاوت است. در اصل همه آنها با یک قدرت اعظم، یک آفریننده‌ی انرژی که کیهان‌های شناخته‌شده و ناشناخته را آفریده، موافقند. در واقع این یک چالش معناشناسانه است. همچنان که الهیات باورهای جدید و قدیم و سنت‌ها را [جهت تجدیدحیات خود] برگرفته می‌کند و همچنان‌که دانش ابعاد وسیع‌تری از آگاهی و اکتشاف را در می‌نوردد، تعریف و درک از خدا هم دچار پوست‌اندازی‌های بسیار شده.

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 1766 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

حجم فایل:1,088 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل