گزارش کارورزی نمایندگی ایران خودرو
دسته بندي :
پروژه های کارآموزی »
رشته مکانیک (کارآموزی_و_گزارشات)
دانلود گزارش کارورزی نمایندگی ایران خودرو
این تحقیق با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد
خلاصه و فهرست کلی:
فهرست مطالب
عنوان صفحه
گيربكس 1
كنترل مقدار روغن 3
شافت اصلي 4
ديفرانسيل از نوع بلبرينگي 6
انتخاب واشر خار دار 12
تعويض دسته دنده و بوشها 16
تعويض كانال هدايت كننده روغن 17
انژكتور 24
انواع نازل يا سوخت پاش 27
انژكتور نوع سوراخ دار 28
سوخت پاشهاي زبانه اي يا تنبل 29
آزمايشهاي انژكتور 32
تميز كردن سوخت پاش 37
گيربكس :
اين تيپ اتومبيلها داراي گيربكس نوع JB مي باشند :
L42-B37-C37-S37-L48-B40-B40-C40-S40-F40
تيپ و پسوند تيپ و شماره ساخت بروي پلاكي كه روي پوسته كلاچ حك شده است .
توجه: بعضي از پلاكها تيپ دوم رنگي هستند . اين كد تيپ شافت گيربكس اتومبيل را مشخص مي كند.
راهنماي تعويض دنده
سيستم همدور كننده از نوع بورگ وانر مي باشد.
گيربكس پنچ دنده
تيپ چهارم: تغيير رزوهاي پيچ و انتهاي دمنده پنج
در صورتيكه عمق رزوهاي و پنج انتهاي شافت دوم كاهش يافته باشد بايد از يك پنج بطول 27mm استفاده شود.
كنترل مقدار روغن
درپوش فولادي A بدون ميله اندازه گيري كه روغن تا قسمت رزوه شده پر مي شود.
در پوش پلاستيكي B با ميله اندازه را تميز كنيد .
درپوش را مجددا جا بزنيد ولي آنرا بپيچانيد بطوريكه ميله اندازه گيري آن بسمت پائين باشد.درپوش را خارج كنيد سطح روغن بايد در نقطه 2 باشد.
خصوصيات مهم ديفرانسيل از نوع بلبرينگ
از پايه هاي به شماره B.ri q50-01 يا Bri q50-02 مي بايست جهت تعمير گيربكس استفاده شود . بطوريكه بتوان در گيربكس هاي تيپ JB2,JB3 بلبرينگهاي دبفرانسيل را براحتي خارج كرد.
دو شاخه كلاچ هنگامي از داخل پوسته خارج مي شود كه از بستهاي اتصال جدا شده باشد .
قبل از اينكه گيربكس را بپايه اختصاصي به شماره Bri q50-01 يا Bri q50-02 متصل كنيد پيچهاي اتصال پوسته كلاچ را باز كنيد .
بعد از خارج كردن بوشهاي راهنما از نقاط C,B گيربكس را روي پايه مخصوص قرار دهيد .
شافت اصلي :
1-اكر دنده پيچ در نقطه A فاصله ايي نداشته باشد . ابزار مخصوص B.ri 1003 را روي توپي دنده پاج قرار دهيد و مجموعه را خارج كنيد.
قطعات زير را بترتيب خارج كنيد:
-درب پشت گيربكس
درب پشت گيربكس مي بايست بطور افقي و در جهت فلش خارج شود . بطوريكه لوله روغن پوسته بتواند از داخل شافت خارج شود.
گيربكس چهار دنده :
دو خار فنري را از شافتهاي اصلي ودوم همراه با واشرهاي آنها خارج كنيد .
گيربكس پنج دنده :
دنده يك را دسته دنده و دنده پنج را از گيربكس با حركت دنده پنج روي ميل ماهك انتخاب كنيد .
مهره شافت اصلي و پيچ شافت دوم را در آوريد .
این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : 43